Урбанистичко - технички сектор

Служба  за јавне набавке обавља следеће послове из делатности Јавног предузећа "Градац":

  • Учествује у припреми и планирању јавних набавки, одређује начин и поступак јавних набавки и њихово спровођење у складу са Програмом пословања, Планом јавних набавки  и Законом о јавним набавкама
  • Учествује изради интерног акта којим ће ближе уредити поступак јавне набавке унутар предузећа, а нарочито начин планирања набавки (критеријуме, правила и начин одређивања предмета јавне набавке и процењене вредности, начин испитивања и истраживања тржишта), одговорност за планирање, циљеве поступка јавне набавке, начин извршавања обавеза из поступка, начин обезбеђивања конкуренције, спровођење и контролу јавних набавки, начин праћења извршења уговора о јавној набавци.

Запослени у овој служби су:

  1. Бојан Драшковић, дипл. правник – шеф службе
  2. Саша Петрићевић, службеник за јавне набавке
  3. Слађана Поповић, референт службе за јавне набавке

Служба  за припрему и надзор обавља следеће послове из делатности Јавног предузећа "Градац":

  • Учествује у изради предлога годишњих програма уређивања грађевинског земљишта, програма обављања и развоја комуналне делатности и програма изградње и одржавања локалних - општинских и некатегорисаних путева
  • Активности на реализацији усвојених програма уређивања грађевинског земљишта, програма обављања и развоја комуналне делатности и програма изградње и одржавања локалних - општинских и некатегорисаних путева
  • Сачињавање потребне документације за уступање радова, услуга и добара путем јавне набавке, или непосредне погодбе а које су планиране планом набавки за потребе реализације програма рада из надлежности службе
  • Учешће у припреми уговора за све послове које ради служба са изабраним извођачем радова, добављачем добара или даваоцем услуге
  • Давање пројектних задатака и комплетно праћење израде пројеката, преко техничких контрола од прибављања одобрења за градњу  за просторе и објекте које које финансира ЈП „Градац“.
  • Пријава почетка радова, увођење извођача радова у посао, вођење стручно техничког надзора (вршење прегледа и овера грађевинског дневника, грађевинске књиге, привремених и окончаних ситуација,  калкулација цена и обрачуна разлике у цени, рачуна) над извођењем радова и прибављање одобрења за употребу објеката
  • Ажурно праћење извршавања свих уговорених послова са редовном извештавањем претпостављених о свим показатељима извршења (физичким, финансијским и са становишта квалитета извршених радова)
  • Праћење стања изграђених објеката у гарантном року, евидентирање недостатака за рекламације
  • Припрема и достављање потребне документације Служби за катастар непокретности ради евидентирања изграђених објеката
  • Формирање и ажурирање базе података о објектима из надлежности службе у оквиру јавног предузећа (саобраћајних површина-улица, општинских и некатегорисаних путева, саобраћајне сигнализације, јавне расвете, атмосферске канализације и других)
  • Сарадња са осталим службама предузећа по питањима из домена рада службе
  • Израда периодичних и годишљих извештаја о раду службе
  • Рад на другим пословима за које служба располаже потребним капацитетима
  • Учешће у припреми аката које доноси локлана самоуправа а који се односе на област деловања службе (Одлука о комуналном реду и општем уређењу, Одлука о путевима).

Запослени у овој служби су:

  1. Денис Ћојбашић , дипл. инж.грађевине – шеф службе
  2. Раде Ћирковић, инж. грађевине – референт  за изградњу путева
  3. Исидор Вукадиновић, грађ.техничар – референт за одржавање
  4. Горан Тошовић, дипл. инж. електротехнике – самостални референт за одрж. система јавне расвете
  5. Бранимир Перовић, грађ.техничар – референт
  6. Снежана Аврамовић,  грађ.техничар - референт

Служба за грађевинско земљиште обавља следеће послове из делатности Јавног предузећа "Градац":

  • Идентификација расположивог јавног и осталог неизграђеног грађевинског земљишта и његово вредновање
  • Послови на припреми локација у смислу парцелација, опремања и других активности које се од стране предузећа процене као оправдане
  • Припрема описа послова који ће се уговарати за потребе службе преко јавних набавки
  • Израда и спровођење програма отуђења и давања у закуп осталог грађевинског земљишта у државној својини ради изградње објеката
  • Израда и спровођење годишњих програма давања и закуп јавног неизграђеног грађевинског земљишта на одређено време у складу са програмима постављања привремених објеката
  • Израда обрачуна накнаде за уређење грађевинског земљишта. Вредновање локација и пружање информација потенцијалним инвеститорима (упоредне анализе)
  • Припрема предлога аката које доносе надлежни органи града из области уређивања и коришћења  грађевинског земљишта, израда обрачуна накнаде за уређење грађевинског земљишта и припрема уговора са  инвеститорима
  • Вредновање локација и пружање информација потенцијалним инвеститорима (упоредне анализе)
  • Обрада и припрема материјала за органе упављања и друге органе из области уређивања и коришћења  грађевинског земљишта
  • Сарадња са осталим службама предузећа
  • Остали послови за које служба располаже потребним капацитетима
  • Ажурно и континуирано праћење извршења свих послова у служби, редовно и годишње извештавање о извршењу програма
  • Припрема документације и предлога за покретање покретање спровођења поступка експропријације у имовинско-правном поступку код надлежних органа ради прибављања грађевинског земљишта

Запослени у овој служби су:

  1. Миленко Поповић, дипл. правник – шеф службе
  2. Неда Марковић, дипл. инж.архитектуре – самостални референт за уређ грађ.земљишта
  3. Наташа Шеловић, грађ.техничар - референт за уређ грађ.земљишта
  4. Ивана Фејза, грађ.техничар – референт за уређ грађ.земљишта

Служба за урбанистичко и просторно планирање обавља следеће послове из делатности Јавног предузећа:

  • Израда просторних планова и урбанистичких планова
  • Израда анализа, истраживања, студија и програма из области просторног и урбанистичког планирања
  • Израда програма плана за потребе доношења oдлукa о изради просторних и урбанистичких планова
  • Праћење и проучавање појава и промена у простору. Прикупљање, обрада, чување, публиковање и издавање података од значаја за уређење простора и вођење информационе основе о простору
  • Израда услова са аспекта атмосферске канлизације и саобраћајница (објекти из надлежности предузећа) дугим и веститорима
  • Геодетски послови за потребе урбанизма, пројектовања и за потребе осталих послова у службама предузећа и града
  • Израда свих врста пројеката и техничке контроле (парцелације, саобраћајница, водовода, канализација,електрика-јавног осветљења, ТТ мрежа, уређење слободних површина и других за које се поседују потребне лиценце)
  • Сарадња са другим службама предузећа на изради програма и другим послова из домена рада службе
  • Други послови који произилазе из делатности предузећа а за које служба располаже потребним капацитетима
  • Ажурно праћење извршења послова у служби. Периодично и годишње извештавање о раду службе

Запослени у овој служби су:

  1. Љиљана Шубара, дипл. инж.архитектуре - шеф службе
  2. Наташа Стругаревић, дипл просторни планер – одговорни просторни планер
  3. Небојша Јелушић, дипл. инж. грађевине – урбаниста, пројектант
  4. Милун Ђорђевић, дипл.геод. инжењер – одговорни пројектант геодезије
  5. Светлана Милошевић - дипл. инж.машинства- урбаниста пројектант
  6. Ана Радивојевић, инж.геодезије – пројектант геодезије
  7. Татјана Симоновић - дипл.инж.архитектуре- одг.урбаниста
  8. Зоран Петровић, дип.електро инж – урбаниста пројектант за електро објекте
  9. Татјана Бограновић, дипл.инж.грађевине – урбаниста пројектант за хидро- техничке објекте